ikizderegenclik | Forum..


 
AnasayfaAnasayfa  GaleriGaleri  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  

Paylaş | 
 

 KENDİFUTBOLUMUZ NE DURUMDAAA

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
aykut53
Yeni Üye
Yeni Üye


Mesaj Sayısı : 2
İkizderegenclik :
Kayıt tarihi : 30/01/08

MesajKonu: KENDİFUTBOLUMUZ NE DURUMDAAA   Çarş. Ocak 30, 2008 9:43 pm

ARKADAŞLAR NEDEN KENDİ FUBOLUMUZU KONUŞMUYORUZ?İYİ Bİ REKLAM SAYESİNDE TURNUVANIN OLMASINDA BÜYÜK KATKI OLABİLİR.REKLAM ÖNEMLİ KAYMAKAMIN BU SİTEYLE İLGİLEENCEĞİNİ DÜŞÜNÜOM.TABİ İYİ BİR REKLAM OLURSAAA:D GÖRİİ SİZİİ
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Rizeli_Genc
Fenerbahçe
Fenerbahçe
avatar

Mesaj Sayısı : 740
MemLekeT : yeyladan
İkizderegenclik :
Kayıt tarihi : 30/01/08

MesajKonu: Geri: KENDİFUTBOLUMUZ NE DURUMDAAA   Çarş. Ocak 30, 2008 9:46 pm

ok aykut abi benim için hava hoş kaymakama da duyurdururuz bu sitenin ismini yapar bize bi turnuva daha yaza doğru güzel olur sözünün arkasındayım .... ?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
crayz_86
GaLataSaRayLı
GaLataSaRayLı
avatar

Mesaj Sayısı : 28
MemLekeT : aynı yerden
İkizderegenclik :
Kayıt tarihi : 31/01/08

MesajKonu: Geri: KENDİFUTBOLUMUZ NE DURUMDAAA   Perş. Ocak 31, 2008 1:23 pm

ok aykut bende arkandayım turnuvaıyı yapalımm Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: Geri: KENDİFUTBOLUMUZ NE DURUMDAAA   Perş. Ocak 31, 2008 3:17 pm

evet turnuva kurulması lazım etcek hiç bişe yok zaten ikizderede.. futbola yonlensın herkes hiçdeğilse ilgilenecek bişeyler bulabilirz..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
fatality_idris
|-| YöNeTiCi |-|

 |-| YöNeTiCi |-|
avatar

Mesaj Sayısı : 195
MemLekeT : ikizdere de paşam
İkizderegenclik :
Kayıt tarihi : 30/01/08

MesajKonu: Geri: KENDİFUTBOLUMUZ NE DURUMDAAA   Perş. Ocak 31, 2008 3:49 pm

YAZIN YAPALIM GÜZEL OLUR SÖYLEYELİM BAŞKANA REKLAMI DA YAPALIM
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: aynen aynen aynen   Perş. Ocak 31, 2008 4:27 pm

Gençler katılıyorum sizeee yaaaa Turnuvanın olmasını bütün gençler istiyor bence olması lazım kaymakamla görüşmemiz lazımmm
GErçi benden geçti ama olsun ben sizin giib gençlere birakıyorum bu işler benim yaş oldu 50 ne yapalım emekliye ayrıldıkk:)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Rizeli_Genc
Fenerbahçe
Fenerbahçe
avatar

Mesaj Sayısı : 740
MemLekeT : yeyladan
İkizderegenclik :
Kayıt tarihi : 30/01/08

MesajKonu: Geri: KENDİFUTBOLUMUZ NE DURUMDAAA   Perş. Ocak 31, 2008 9:48 pm

alllahın izniyle yaza doğru yapacaz kaymakam belediye başkanı ortaklaşa bi turnuva düzenlettiririz .....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Rizeli_Genc
Fenerbahçe
Fenerbahçe
avatar

Mesaj Sayısı : 740
MemLekeT : yeyladan
İkizderegenclik :
Kayıt tarihi : 30/01/08

MesajKonu: Geri: KENDİFUTBOLUMUZ NE DURUMDAAA   Ptsi Şub. 04, 2008 10:36 am

yapacaz diyoz ama kaymakama ve belediye başkanına bi baş vurmamız gerekiyo şimdiden yoksa iş yatar haa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Rizeli_Genc
Fenerbahçe
Fenerbahçe
avatar

Mesaj Sayısı : 740
MemLekeT : yeyladan
İkizderegenclik :
Kayıt tarihi : 30/01/08

MesajKonu: Geri: KENDİFUTBOLUMUZ NE DURUMDAAA   Salı Şub. 05, 2008 3:15 pm

halit o msj ını siliyorum bak öyle yazamyın da onu herkes anlar ya nokta koyduğuna göre kesin bişey vardır ya yapmayın böyle yapomayalaım öyle şeyler
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
AGIR_AGABEY
İKİZDERE GENCLİK - 53
 İKİZDERE GENCLİK - 53
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 235
Yaş : 27
İkizderegenclik :
Kayıt tarihi : 30/01/08

MesajKonu: Geri: KENDİFUTBOLUMUZ NE DURUMDAAA   Salı Şub. 05, 2008 3:26 pm

yapmayalım bencede hak veriyorum sana çorbaci

halitin kötü bir niyeti olacanı sanmıyorum mesajı artık kime yazdıysa okumadım da neyse ya biri istemeden de olsa damarına bastı herhal nediyeli sağlık olsun

nese HERKEZ ALLH'a EMENET OLSUN cheers cheers
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Rizeli_Genc
Fenerbahçe
Fenerbahçe
avatar

Mesaj Sayısı : 740
MemLekeT : yeyladan
İkizderegenclik :
Kayıt tarihi : 30/01/08

MesajKonu: Geri: KENDİFUTBOLUMUZ NE DURUMDAAA   C.tesi Şub. 09, 2008 10:46 pm

dimi yaaa zaten öyle olması gerekir yaa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: Geri: KENDİFUTBOLUMUZ NE DURUMDAAA   Ptsi Şub. 11, 2008 8:17 pm

yaa arkadaşlar bu turnuva işini gerçekten bi gündeme getirmek lazım belki bazılarınıza büyük klüplerden teklif gelir dimi Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
AyCiBiN
PayLaşım Team
PayLaşım Team
avatar

Mesaj Sayısı : 502
MemLekeT : İkİzDeRe
İkizderegenclik :
Kayıt tarihi : 01/02/08

MesajKonu: Geri: KENDİFUTBOLUMUZ NE DURUMDAAA   Salı Şub. 12, 2008 5:44 pm

Ewet mesela cheelsea Laughing Laughing Laughing Laughing
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: Geri: KENDİFUTBOLUMUZ NE DURUMDAAA   Salı Şub. 12, 2008 9:09 pm

yok o kadAR yükseklerden uçmayalım ilk önce gs. fb. gibi takımlarda yıldızınız parlasın sora chealsea ye gidersiniz Very Happy Very Happy ama gerçekten bu turnuva işi çok güzel olur olmasıda gerekir bence
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
AyCiBiN
PayLaşım Team
PayLaşım Team
avatar

Mesaj Sayısı : 502
MemLekeT : İkİzDeRe
İkizderegenclik :
Kayıt tarihi : 01/02/08

MesajKonu: Geri: KENDİFUTBOLUMUZ NE DURUMDAAA   Cuma Şub. 15, 2008 4:17 pm

Zaten her zaman oluyor turnuva sadece geçen sene olmadı ,, onda da malum sel geldi saha yı bozdu
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: Geri: KENDİFUTBOLUMUZ NE DURUMDAAA   Paz Şub. 17, 2008 11:54 pm

geçmişi bırakalım geleceğe bakalım sahamız yapıldıysa turnuvada yapılabilir yeterki birlik olalım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
SERKAN
AsilkaN - 53
 AsilkaN - 53


Erkek
Mesaj Sayısı : 1966
Yaş : 28
İkizderegenclik :
Kayıt tarihi : 02/03/08

MesajKonu: Geri: KENDİFUTBOLUMUZ NE DURUMDAAA   Perş. Mart 27, 2008 1:16 am

Evet birlik olma zamanı geldi bişeler yapmamız lazım ben diyebilirim ama belli olmaz beraber dememiz lazım Very Happy

_________________


" İnanç Görünmeyene İnanmaktır,
Görünmeyene İnanırsanız Başkalarının Görmediklerini Görürsünüz..."


"Tekrarlanan tesadüf, tesadüf olmaktan çıkar."
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: Geri: KENDİFUTBOLUMUZ NE DURUMDAAA   Perş. Mart 27, 2008 9:09 am

yine birlik olmamız lazım hep bereber g,delim belki kavga falan çıkar tek kalmayın Very Happy:D:D:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
SERKAN
AsilkaN - 53
 AsilkaN - 53


Erkek
Mesaj Sayısı : 1966
Yaş : 28
İkizderegenclik :
Kayıt tarihi : 02/03/08

MesajKonu: Geri: KENDİFUTBOLUMUZ NE DURUMDAAA   Perş. Mart 27, 2008 2:47 pm

Bi şekilde hallederiz oynarsınız da turnuva Very Happy

_________________


" İnanç Görünmeyene İnanmaktır,
Görünmeyene İnanırsanız Başkalarının Görmediklerini Görürsünüz..."


"Tekrarlanan tesadüf, tesadüf olmaktan çıkar."
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: Geri: KENDİFUTBOLUMUZ NE DURUMDAAA   Ptsi Mart 31, 2008 12:08 am

oynanacak ta zaten ne içun yapildi Very Happy:D:D:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Rizeli_Genc
Fenerbahçe
Fenerbahçe
avatar

Mesaj Sayısı : 740
MemLekeT : yeyladan
İkizderegenclik :
Kayıt tarihi : 30/01/08

MesajKonu: Geri: KENDİFUTBOLUMUZ NE DURUMDAAA   C.tesi Nis. 26, 2008 9:43 am

mayısta turnuva yapılcak diyolar yapılsa ikizdere gençlik i yenecek takım sanmıyorum çünkü şuana kadar oynanan maçlarda gelen gideni darmadağın ettikk....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: Geri: KENDİFUTBOLUMUZ NE DURUMDAAA   Cuma Mayıs 02, 2008 3:44 pm

sizsunuz bişe daa Very Happy:D: size hll olsun Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
rizeli_efsane
Üye
Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 11
MemLekeT : ikizdere
İkizderegenclik :
Kayıt tarihi : 09/04/08

MesajKonu: Geri: KENDİFUTBOLUMUZ NE DURUMDAAA   Paz Mayıs 04, 2008 5:42 pm

ya bizum ordan fazla takım çıksa büuük bir turnuva yapılır aaaaaaaaaaaama ..............
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: KENDİFUTBOLUMUZ NE DURUMDAAA   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
KENDİFUTBOLUMUZ NE DURUMDAAA
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Kendimi bunun için mi yorucam ben...

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
ikizderegenclik | Forum.. :: Gündem :: SpOr-
Buraya geçin: